Veel gestelde vragen

Na oplevering

Moet ik mijn website of webshop nog updaten?

Ja uiteraard! Zowel voor WordPress als Magento 2 verschijnen regelmatig updates, deze dien je zo snel mogelijk door te voeren. Bij WordPress is dit wat eenvoudiger dan bij Magento 2. Indien je de site bij ons laat hosten verzorgen wij deze updates voor je. Heb je hulp nodig bij het doorvoeren van updates als je […]

Verder lezen....
Leveren jullie ook hosting voor mijn website?

Ja, ook dit leveren we. Je kunt hierbij kiezen uit Shared hosting of VPS hosting. De exacte verschillen en prijzen kun je zien op onze Managed hostingpagina.

Verder lezen....
Hoe krijg ik de nieuwe website live na oplevering?

Dat is het mooie van HakHak, ook dit nemen we voor je uit handen. We snappen dat je geen zin hebt in geneuzel met Mysql databases, FTP etc. Als je ons de inloggegevens van jouw hosting omgeving doorstuurt zorgen wij ervoor dat de nieuwe site netjes live komt te staan. Of op een tijdelijk domein. […]

Verder lezen....
Hoe vaak mag ik na oplevering feedback leveren

Mochten er na oplevering nog zaken zijn waar je niet tevreden over bent dan heb je 2 keer de kans feedback te leveren. We voeren jouw feedback doorgaans binnen een dag door. In praktijk hebben klanten veelal genoeg aan 2 feedbackronde’s, vooral ook omdat we ontwikkelen op basis van een aangeleverd ontwerp. Alle wijzigingen binnen […]

Verder lezen....
Het kan natuurlijk gebeuren dat je net een vraagt hebt die wij niet in dit overzicht hebben beantwoord. Geen nood, je kunt met ons bellen (via 085 -401 5005), mailen (via info@hakhak.nl) of zelfs whatsappen.